Moja motivácia pri cvičení #január

2
90

Jednou z vecí, ktoré som začala od januára praktizovať je občasné cvičenie. Nie je to formou fitka ani nijakých skupinových tréningov, ale prostredníctvom dvoch aplikácií. Prečo som si zvolila práve aplikácie. Sú na to najmä dva dôvody. Ten prvý a hlavný je, že sa mi po práci už nechce chodiť ešte do fitka, ktoré mám aj celkom ďaleko a momentálne sa ani neviem nastaviť na cvičenie vo fitku. Niekedy (stredná škola) som do fitka chodila každý deň a neuveriteľne ma to bavilo. Tie časy sú už zrejme dávnou a mnou 😀 a čas sa snažím využiť na iné veci. Druhý dôvod je, že nemám chodiť s akou kamarátkou. Čiže ma k tomu nemá ani kto dokopať. Napriek tomu, že som lemra, tak som si povedala, že nejaký ten pohyb ajtak chcem robiť a chcem ho robiť pravidelnejšie. A to sa už dostávam k dvom aplikáciám : 30-dňová fitness výzva a Yoga Exercise .

30-dňová výzva je podľa mňa úplne super aplikácia a pomôcka na cvičenie. Môžte si v nej vybrať, ktorú partiu tela chcete cvičiť: celé telo, nohy, ruky, zadok, brucho a k tomu si zvolíte náročnosť. Jednotlivé cviky máte znázornené a komunikujete s vami „teta“ po slovensky. Ona vám odrátava aj čas a vraví, čo máte cvičiť. Aplikácia má aj možnosť prehľadov, kde vidíte, ktoré dni ste cvičili, koľko denných výziev ste zvládli, koľko kalórií ste cca. odmakali a koľko to trvalo. Na obrázku vidíte môj prehľad, ktorý mohol byť lepší v rámci tohto cvičenia, keby si to nespojím s jógou a to sa dostávam už k druhej aplikácii.

Priznám sa, že jógu by som asi v skupinke veľmi ťažko cvičila. Tu potrebujem svoje tempo a svoj prístup k jednotlivým cvikom. Keďže odmalička mám skrátené šľachy, tak ani v súčasnosti to nie je ružové a s určitými naťahovačkami je to boj a bolesť. Cítila by som sa veľmi nepríjemne v prostredí, kde s tým nemajú problém, jógu cvičia dlhodobo a je to pre nich viac relax ako potenie krvi.

Čo sa týka tejto aplikácii, tak je o niečo horšia ako prvá. Mne tam chýba odpočítavanie času, lebo neviem vždy, či si ho dobre merám napríklad. Na druhej strane, je tam množstvo dobrých cvikov a človek si precvičí a natiahne každú časť svojho tela. Aplikácia má možnosť aj vytvorenia vlastného tréningového plánu. No a na obrázku opäť vidíte, koľko tréningov som si spravila. Zelený štvorček znázorňuje deň voľna. Rovnako to je aj v prvej aplikácii, že sú tam odpočinkové dni, no ja sa podľa toho neriadim. Yoga Exercise nemá však taký kalendárový prehľad a ani určitý sumár za mesiac.

Na záver ešte pridávam celkový kalendárik môjho cvičenia, ktorý som si poskladala :

To by bolo z tohto štartovacieho článku o cvičení všetko. Teraz som sa zamerala len na tieto dve aplikácie:

Yoga Exercise

30 dňová výzva 

Možno sa medzi vami nájde niekto, kto by rád niečo také vyskúšal, lebo aj na instagrame mi chodili správy ohľadne týchto aplikácií. Budem rada, ak som niekomu v tomto poradila, poprípade namotivovala aspoň na takéto domáce cvičenie. 🙂

2 KOMENTÁRE

  1. Takéto aplikácie na cvičenie nikdy neboli pre mňa. Ja uprednostňujem skôr behanie (rada by som hrala volejbal alebo futbal, lenže nie je s kým, tak som sa musela prispôsobiť). Chodievala som aj každý deň, len teraz je to dosť na prd pri takom „úžasnom“ počasí. A vieš čo? Do fitka sa mi nechce chodiť tiež preto, že je to ďaleko. Takže ak ma neodvezie brat, tak tam nejdem. To sa už skôr vytrepem behať na hrádzu. 😀 V januári som bola vo fitku až dvakrát. Vo februári to vidím tak, že tam nepôjdem ani raz. 😀

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu